| ÄMNE I FORUMET: Övrigt från BröllopsGuiden | Starta ny tråd |
| 22 feb 2012 17:28 | 0 svar | 110 klick |
Bröllop! Din historia |
|||
|
Nu börjar det närma sig med stormsteg, på lördag e de exakt 2 veckor kvar! Den 10:e Mars gifter vi oss. Börjar kännas lite pirrigt nu, men på ett bra sätt. De ska bli underbart!! Jag längtar så. Första gången vi pratade med varandra var på Lunarstorm. Ca ett år senare bytte vi mobilnummer och ca ett år efter det så träffades vi på riktigt <3 Kommer fortfarande ihåg exakt hur Stefan friade, vi hade varit ute på sjön och fiskat (jag hade fått mina 2 första gäddor någonsin!). Det hade lixom strålat och glittrat om Stefan, jag förstod aldrig varför...men när vi kom hem och jag stod i köket för att laga mat så kommer han ut till mig, berättar hur mycket han älskar mig..att han vill dela hela sitt liv med mig..och så hände de...han gick ner på knä och friade. Det är hittills den lyckligaste dagen i mitt liv, men mitt bröllop kommer att bli den lyckligaste dagen i mitt liv väldigt snart! Jag har äntligen hittat min drömprins! Lägger upp en bild på hur min brudklänning kommer att se ut. När gifter ni er?? Hur träffades ni? Vem av er vad det som friade och hur? Hur ska din brudklänning se ut?
|
|||
|
|||

Jag vill rapportera detta inlägg!